اینترنت در حال سبقت گرفتن از تلویزیون

 

 

به technophiles ، ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب به مردم همیشه در حال تماشای تلویزیون بیشتر از آنها در وب surfed فکر می کنم . اما آمار نشان دهنده یک تغییر بزرگ برای کشور بزرگ ، این سال برای اولین بار در مطالعه فورستر را که مردم به طور مساوی هزینه های زمان بر روی دو فعالیت گزارش کرده اند - 13 ساعت در هفته .

و این دلیل است که مردم به صرف وقت کمتر به تماشای تلویزیون نیست، تعداد کسانی که در مورد همان باقی مانده است. این به دلیل استفاده از اینترنت شده است به طور چشمگیری افزایش یافته است - در پنج سال گذشته 121 ٪ . بنابراین آنچه که مردم انجام می دهند کمتر می باشد ؟ گوش دادن به رادیو و خواندن چیزهایی مانند روزنامه ها و مجلات آنلاین ، با توجه به نظر سنجی . ( ما در شماره حدس می زنم آنها ممکن است به صرف وقت کمتر انجام کارهای دیگر نیز ، مانند " بیرون رفتن . " )

تجارت الکترونیک و شبکه های اجتماعی را دیده اند، بزرگترین افزایش محبوبیت از سال 2007 ، بررسی بیش از 40،000 نفر را نشان داد. سه سال پیش، تنها در حدود یک سوم از آمریکایی ها خرید آنلاین شدند ، و در حال حاضر نزدیک به دو سوم می باشد. تنها در حدود 35 ٪ از مردم بازدید سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک به طور منظم ، اما از 15 ٪ در سال 2007.

همانطور که برای تمام ابزار که بزرگترین وزوز در جهان فن آوری تولید کرده اند - خدمات میکروبلاگینگ مانند توییتر و جریان های رادیویی مانند پاندورا - خب، کسانی که نه کاملا در میان توده ها گرفتار . حتی خواندن وبلاگ چیزی تنها 18 درصد از مردم در این نظرسنجی را انجام داده است .

" واقعیت این است که این فعالیت ها هرگز به درخواست جمعی از چیزی مانند ایمیل ، باید " است که 92٪ از مردم استفاده می شود، می نویسد: محقق ژاکلین اندرسون در گزارش . نظریه او این است که مردم به احتمال زیاد به اتخاذ فن آوری است که پر نیاز عمومی و متناسب به راحتی با دیگر چیزهایی که آنها به هر حال انجام شد.

خوانندگان ، شما چه فکر میکنید ؟ چه چیزی شما را صرف بیشتر وقت - تماشای تلویزیون و یا با استفاده از اینترنت ؟ و فن آوری های جدید خواهد بود به احتمال زیاد برای گرفتن در با آمریکایی به طور متوسط ​​؟

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 13:8 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت